Инвиктус 5 - написанные рецензии

Рецензия на «Свобода!» (Олег Костевич)

Прочитав назву вірша, і мені так захотілось щось гарне написати... Але після повного ознайомлення пальці, язик та мозок до позтивних слів відсохли, чесно кажучи.

Зміст: ідею можна вкласти в 3 слова - "свободи не існує". Ваші ж викладення думок та судження мені здались примітивними. Свою ідею ви не змогли донести до читача. До речі власне мені ідея здалась якимось п'яним індульгуванням на тему "життя гівно", яке імовірно викличе у читача жалість до вас. Будьте певні: свобода - це перш за все ваше самопочуття.

Технічна сторона: якщо про ритмічність силаботонічного віршування ваша підсвідомість щось і чула, то про глибокі цікаві рифми, образність змальованого чи просто оригінальність стилю, навіть ніколи не мала уяви.
Та це все іще нічого в порівнянні з помилками орфографії, які лягають на вірш брудними плямами. Моє прохання - вчіться гарно і перш за все правильно писати. Працюйте над віршами, а не пишіть їх за півгодини перед обідом.

З повагою до Вас!
Всього найкращого і успіхів!

Инвиктус 5   21.02.2013 16:21     Заявить о нарушении
Спасибо! Буду стараться. Писал на одном дыхании, долго не думая, корявая речь от того, что в голове три славянских языка (мама Белоруска, папа Украинец, с 10 лет проживаю в России)из которых не одного, как следует и не знаю, Поэтом себя не считаю, придерживаюсь панк культуры, увлекаюсь альтернативной историей и теорией анархизма.

Олег Костевич   21.02.2013 17:47   Заявить о нарушении
В отдельные моменты Она все-таки бывает, но не надолго). Абсолюта нет!

Олег Костевич   21.02.2013 17:51   Заявить о нарушении
Еще есть разница - свОбода она краткосрочная, есть деньги или власть и ты себя чувствуешь свОбодным, а есть древнее понятие СВАбода- это когда смерд действительно становится человеком, которого не совратить деньгами, властью, сексом, он живет по совести и РАдуется жизни.

Олег Костевич   31.03.2013 09:04   Заявить о нарушении
Рецензия на «свiтанок» (Олег Омелянчук)

вірш мені сподобався! Справді цікаві думки, невимушеність стилю, наче автор розмовляє з читачем десь у черзі в крамниці. Довподоби також прийшлись "напівправда" та "напв,їжа".хоча недоліи теж є:
- на мою думку початок вірша занадто затягнутий і розпливчастий, як кажуть "растекся мыслею по древу"
- ваша постійна характеристика в повному розківіті: рифма то є, то її нема, то вона 12/34, то вона 14/23. та хоча це я вже згоден відносити до вашої стилістичної особливості)
- В деяких місцях рими трохи бідні.

Всього найкращого!
З повагою ...

Инвиктус 5   01.02.2013 22:37     Заявить о нарушении
Дякую, Валерію! Ота сама "мысля по древу" - шо є, то є.. Грішу таким. Загалом я з цим "Світанком" не можу визначитися - що то таке є: чи воно вірш, чи так - монолог з підкірки цього світу? Зробити класичним віршем із струнким розміром та чіткими римами не те, що полінився - ні! - не захотів, або не зміг. Текст ніби-то був мною колись ненавмисне підслуханий. Я його лише намагався пригадати у повному обсязі. Отака от історія з того й вийшла. Ще раз - дякую, Непереможний! До "зустрічі".Олег

Олег Омелянчук   02.02.2013 20:16   Заявить о нарушении
Рецензия на «Братам Кличко» (профиль удален)

Тема звісно ж похвальна, і патріотична, але за технікою та стилем вірш більше походить на народну пісню-думу, які писались ще за гетьмана Сайгдачного народними умільцями, себто звичайними людьми. Думаю прекрасно зрозуміло, що якщо захотіти то вишкрябати недоліків цього твору можна ціле відро та ще кілька мішків, тому, на мою думку, цей твір більше підпав би до жартівливого жанру.

Успіхів та натхнення!
З повагою...

Инвиктус 5   28.01.2013 17:43     Заявить о нарушении
Щодо звичайних людей я трохи некоректно виразився, прошу вибачення. Всі люди звичайні, звичайнісінькі. Я мав на увазі людей, професія яких не має нічого спільного з філологією.

Инвиктус 5   28.01.2013 21:23   Заявить о нарушении
Рецензия на «Я спалив би той погляд» (Богдан Дедок)

Сподобалось! Все хоч і просто, однак образність цікава. "Тепер моя музика - місто" - чудово!
Аби прискіпатись: читання і сприймання вірша на мою думку обтяжують вживання трьох приголосних підряд - трохи не милозвучно(наприклад:"залишився Б В Траурі ночі","снігоМ Й Дощем" та ін. )
Іще одне: забагато б(би),трохи кидається в очі.

Натхнення Вам!
З повагою ...

Инвиктус 5   24.01.2013 21:17     Заявить о нарушении
дякую за відгук)

Богдан Дедок   25.01.2013 11:08   Заявить о нарушении
Рецензия на «Сповiдь душi» (Роксолана Мартыщук)

Щодо змісту, то перші 4 строфи мені сподобались, а от далі пішов безрозмірний пафос, канючення, почуття власної важливості аж за край. Воно то зрозуміло, що наболіло, та що ж, поезія то штука де словами треба малювати, а не писати. Якби художники просто копіювали те, що бачать то їхні картини б не вартували і подиву. Внесіть щось художнє в рядки, а не просто напишіть про те що відчуваєте. Далі технічна сторона - все було б воно нічого, якби не:
1)вилізла ось цей рядок "Й сторінка ця закінчиться як давня притча"
2)"нужди" - русизм (потреби)
3)"напруг" - це трохи не те за значенням слово для даного контексту
4)є просто банальні рифими ( "вічно - звісно","волю - долю", "йти-ТИ"), а є дієслівні ("Схаменись - озирнись")
Короче пишіть ще, водосконалюйтесь, шліфуйтесь і все у вас вийде!
Натхнення та успіхів!
З повагою ...

Инвиктус 5   24.01.2013 09:32     Заявить о нарушении
Дякую Вам і Вашій рецензії. З вашими зауваженнями згідна, є помилки. Поки що тільки вливаюся у світ поезії, тож не все ще виходить гладко. Буду працювати над цим і вдосконалюватися. З повагою...

Роксолана Мартыщук   24.01.2013 12:29   Заявить о нарушении
Завжди до ваших послуг!

Инвиктус 5   24.01.2013 20:16   Заявить о нарушении
Рецензия на «З ТобоЮ-8-» (Валео Лученко)

Дуже барвисто, проникливо! зацікавив стиль: коротко, відривисто, влучно, образно. Те що треба, короче сподобалось!

Инвиктус 5   22.01.2013 22:21     Заявить о нарушении
Щиро дякую! :-)

Валео Лученко   22.01.2013 22:39   Заявить о нарушении
Рецензия на «Гуси» (Олег Омелянчук)

Правдиво кажучи, вірш мене запутав. Не дуже зрозумів причетність до твору образу васни (6-та сторфа знизу),та гусей. Образи гарні, але не дуже влучні, на мою думку, до тематики роздуму. Роздум можливо тому й вийшов занадто запутаним, наче Ви блукали від думки до думки, як блукає людина серед ночі в незнайомому лісі від дерева до дерева. Образ пробудження і знайомого клекоту гусей переходить у примарний, хоч і достатньо прямий опис-настанову філософії буття, який потім порівнюється зі свіжістю того ж таки пробудження тільки весняного, що врешті-решт додає ввіршу чи не занадто оптимістичного і сонячного пафосу. Все це приводить до логічного завершення - написання вірша. Як на мене, затягнули неймовірно. Прочитав разів з 5 доки в мене перед очима виникла певна логічність. Думаю, це не один з тих випадків коли авторе не знав, що хотів сказати. Скоріше знав, та не повністю зміг передати все те, що відчув чи пережив. Далі, технічна сторона:
1)Строфи з першої по четверту в останнюму рядку мають наголос на передостанньому складі слова, далі - на останньому, що є причною зміни ритміки у творі. Так наче ви змінили "жіночу рифму" на "чоловічу".
2)Щодо рифм: весь твір у Вас її не було, та останніх рядках з,явилась. Хоча це можна розглядати як ефект емоційного підсилення висновку твору.
3)"здАлеку" хочеться прочитати як "здалЕку", до того ж якщо читати правильно то ритм збивається і тут. Зміна наголосу припустима, але радив би відмітити її у творі.
4)"розсудок" - русизм (розсуд, або глузд).

Порадували рядки:
"Виниклі поняття норми
І ненорми навпаки".

Творчих успіхів Вам!
Валерій.

Инвиктус 5   15.01.2013 09:04     Заявить о нарушении
Валерію! Дуже радий і Вам і аналізу! Спершу по пунктам: 1)- так, щось там з тими строфами і римами не те. Та виправдовуюсь тим, що це й не вірш(в класичному розумінні), а так - на кшталт церковного співу щось. Давно писалось. 2)Да! рими не було. Так задумано, щоб вона зявилася після слів "Звуки набули вже форми,склалися слова в рядки." 3)В тексті наголос вже виділив. 4)Є таке українське слово. Дивився в словнику.http://lcorp.ulif.org.ua/dictua/
" Ви блукали від думки до думки, як блукає людина серед ночі в незнайомому лісі від дерева до дерева." - мабуть так.
Дякую і завжди чекаю Ваших зауважень та критики. Олег

Олег Омелянчук   15.01.2013 18:47   Заявить о нарушении
Валерію, за всі ці роки на "Стіхірі" - Ваша рецензія найсправжніша! Так детально і небайдуже мало хто хоче спілкуватися. Дякую ще раз. Завжди буду радий справжньому критичному розбору польотів (якщо щось з моєї творчості буде того варте, звичайно). Олег

Олег Омелянчук   04.11.2014 17:34   Заявить о нарушении
Рецензия на «Пiсок» (Олег Омелянчук)

Чудовий задум! Гарно висвітлена глибина думки!
Однак не дуже зрозумів вислів "незліченних таких само", можливо правельніше було б "таких самих". Що до побудови, то хочеться відмітити деяку невизначеність між верлібром та білим віршом. Так, відсутність ритму у 1-ій та 2-ій строфах говорить про верлібр, але поява ритму далі схиляє до білого. На мій погляд ці цікаві думки краще було б виразити в прозовій формі, у вигляді наприклад невеликої притчі.
Успіхів Вам!

Инвиктус 5   28.12.2012 01:31     Заявить о нарушении
Все вірно, дякую. "Таких самих" - виправив. Про верлібр та білий вірш - зауваження слушні. Тут я не спец. Варто зійти з натоптаної стежки чітких розмірів, як починаю блукати.. Я далекий від того, щоб власне нехтування загальноприйнятими канонами, свою професійну недосконалість, якусь недбалість, видавати за такі, знаєте, індивідуальні властивості техніки. Як тут інколи можна прочитати: "Так мені на душу лягло.", або "так Бог(Янгол, Муза,і т. п.)на вушко нашепотів" Мабуть проза - не моє.(Хоча спроб було доволі!) Поки що. Ще раз - дякую, товаришу Непереможний! Підкажіть, чим міг би Вам "віддячити"? І заходьте ще (не потрапте на чергову верлібристську білість лишень!)Олег.

Олег Омелянчук   28.12.2012 17:20   Заявить о нарушении
Завжди до Ваших послуг! Віддячити могли б хіба що схожими рецензіями та критикою. "Було б що рецензувати", - подумаєте ви, та я маю надію, що все ще попереду.
Натхнення Вам!

Инвиктус 5   28.12.2012 17:32   Заявить о нарушении
Рецензия на «Брешуть лисицi» (Олег Омелянчук)

Спершу скажу оцінюючи як людина котра любить вірші:
Твір прекрасно написаний як з технічного боку, так і зі змістового. Думка викладена творчо та майстерно. Не заважаючи хіба що на кілька простих рим, яких в такому об'ємі уникнути досить важко. У вірші гарні образи та художні засоби.
Тепер скажу як людина, що любить Україну:
Проблема заходо і сходу завжди було досить тернистим і непростим. Певно виною цьому є історичні обставини. Єдність - це те чого так вистачає зараз Україні. Але, на мою думку, червоний прапор ніколи не дасть вищезгаданого нашій землі, бо він не знає таких слів як національність (замість цього класи), Батьківщина (замість цього об'єднання класів), Бог (замість цього атеїзм). Червоний прапор - це той кінь, який відпахав своє. Власне я пішов би за жовто-блакитним, за малиновим, за тризубом!

Инвиктус 5   27.12.2012 21:28     Заявить о нарушении
Дякую за коментар. 1 - замало(!) критики. 2 - забагато(?) псевдопатріотизму. Поясню: 1- хочеться(ну що тут вдієш!) більш детальних зауважень. 2 - я що, по-Вашому, не люблю Україну? Так, я - не пришелепкуватий патріот, я - громадянин. Патріотом буду на 100% тоді, коли країна стане дійсно народною. Сьогоднішня американська колонія "Ukraine", в якій гарно живеться лише класу(так, не націїї, а саме класу) багатіїїв - не є такою. Пропоную компроміс (не люблю його, але...): спробуймо не політизувати наші рецензіїї. Олег. (А Вас?)

Олег Омелянчук   27.12.2012 21:48   Заявить о нарушении
1. Критики мало, тому що твір достойний.
2. Мій патріотизм не є псевдопатріотизмом, а іншим поглядом на нього. З ваших слів я розумію, що для Вас Батьківщина більше важитиме, коли в ній стане жити краще. Без вашої віри та допомоги цього не трапиться! Для Вас Україна ніби лише держава на території якої Ви проживаєте (я надіюсь). Саме патріотизм (іноді навіть пришелепкуватий) може зробити Україну народною.
3.Я погоджуюсь з тим, що політику потрібно залишити поза межами поезії.
З повагою,Валерій.

Инвиктус 5   27.12.2012 22:59   Заявить о нарушении
1,2 -спірно. 3-От от!Спробувати принаймні хоча б у рецензіях на цьому сайті. Підкреслю: в рецензіях, бо в самих творах не всім (і мені теж) це вдається.Тож - хай вірші за нас все скажуть.(Інша справа - як чесно і красиво це може звучати) А для цього ми з Вами і повчимо(сь) трохи одне (в) одного.Як у древніх - Homines, dum docent, discunt. Згода?

Олег Омелянчук   27.12.2012 23:16   Заявить о нарушении
Згода!

Инвиктус 5   28.12.2012 01:08   Заявить о нарушении
я можу лише сказати що радий знайомству з Вами.. тому що немаю що добавити до написаного Вами у творі- ні до полеміки в коментарі..
але скажу чесно -як побачу щось що буду вважати таким щона мою думку моглоб чи малоб бути іншим - скажу.. а покищо в обрані-- радо буду дивитись за тим що Ви пишите ... і вчитись

Федик Юрий Михайлович   13.01.2013 23:42   Заявить о нарушении
Дякую! Теж радий знайомству, і за наявності вільної хвилини з Вашою творчістю із задоволенням ознайомлюсь.

Инвиктус 5   14.01.2013 12:24   Заявить о нарушении